Utmaningen



Utmaning

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det hade säkert med motion och vikt att göra men eftersom det är sig likt så sket det sig väl.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men vänners barn och syskon. 


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, men inte en människa.

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar och en vacker kropp.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
?

8. Vad var din största framgång 2008?
?


9. Största misstaget?
Jag har varit så tråkig så jag har inte ens gjort några större misstag.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite värk då och då men det är som det brukar.

11. Bästa köpet?
Bilen och Turkietresan.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Samma som ovan


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Turkietresan.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det har gjorts en hel del bra musik i år men mitt artistminne är illa.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har pendlat men det kunde ha varit bättre.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit nyttigare och tränat mer. Samma som de flesta, eller hur?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit och suttit.


18. Hur tillbringar du nyår?
Troligtvis hos grannar.


19. Blev du kär i år?

Nej bevare mig väl.

20. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru!!!!


21. Bästa boken du läste?
Säkert någon faktabok.

22. Största musikaliska upptäckten?
Kevin får det väl bli då.

23. Något du önskade dig och fick?
Turkietresan och ljuvliga ungdomar.


24. Något du önskade dig men inte fick?

Massa pengar och en slank figur. Ja, Linda det gäller mig också. Säkert något jobb jag sökt också.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Inte en aning. Var det vardag så jobbade jag väl.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det gamla vanliga. mindre tjafs och säkert fler saker.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Första halvan; förväntansfull, pigg och nöjd
Andra halvan; trött, trött, trött.

28. Vad fick dig att må bra?
Arbetskamrater och Turkietredan.


29. Vem saknade du?

Jag saknar alltid min mormor. Även Elli.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Har jag träffat några nya då?

Ja, det var mitt 2008. Det blev lite tråkiga svar men då är jag väl tråkig då.


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Ja, då vet vi vad vi skall jobba på nästa år. Vi får se positivt på det hela - Nytt år, nya möjligheter. Nästa år är nog året när det sker - vi blir två läckerbitar!

Grattis förresten - du är utnämnd till min bästa bloggkompis och bloggkomenterare!

Ha det gott!

Ta hand om "kattfan".

Kram i massor!

Sunlinda

2008-12-18 @ 18:16:34
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sjöhagets läckerbitar. det låter som en maträtt!!!!!!!!!

Tack för utmärkelsen. Det var kul.

Jag ska ta hand om kattfan, det vet du. Den är kvar när du kommer hem.

Hoppas du får många bra julklappar.När du kommer hem så ska vi sätta oss ner och göra mål och delmål. Ett åtgärdsprogram helt enkelt.

Kram och hälsa familjen

2008-12-18 @ 18:32:35
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Mjaaaaaaaaaau...

...från katten jaaaaaaaaaaansson...

Låter farligt att va katt hos dig....

2008-12-19 @ 00:05:08
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu