Sverige har fått en ny idol

Så j-a bra han är. Svärmorsdröm.

Jag har för övrigt hittat en bra citatsida så det kommer ett par tänkvärda här;


Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

 Källa: Britney Spears
Hoppas Kevin har bättre koll än så.

Vägen till startplatsen är den längsta.
Nu är den största delen av startsträckan avklarad Kevin. Kör hårt nu.
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Tack för fika sällskap. Lika trevligt som vanligt!!!

2008-12-13 @ 16:10:57
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu