Snygg va

Nu har jag lurat in min dotter i bloggträsket. Hon vill hellre blogga än använda sig av bilddagboken mm. Visst har jag fått till det va?
Idag har vi varit till hästarna och vår granne var med. De tog in hästarna från hagen och Emma tog sig en promenad med Delvin.
Thumbnail

Innan vi åkte så gjorde jag knäck och efteråt gjorde jag lussebullar. Mellan knäckkokandet var jag till grannen och fikade. Äntligen, det hade jag längtat efter.
I morgon ska Emma rida en tur, jag ska städa, greja med tvätt och åka till mormor (mamma) och städa lite. Thumbnail
Jag är ganska nöjd med vad jag hunnit den här helgen och det har även hunnit bli några promenader trots en ond höft.
Hoppas ni andra har och har haft en bra helg
/S

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Jättefint! Skönt at få så mycket gjort - trots en lång fika, ha ha!!!! Vi får nog göra det oftare!!!

//Sunlinda

2008-12-14 @ 12:21:48
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu