Looooov

Nu ni har jag 2 1/2 veckors jullov. Det är så fantastiskt skönt. Helgen är slut och jag är fortfarande ledig.
I fredags var grannarna här och vi åt gott (norska räkor) och drack gott (vin o gin & tonic). Vi spelade musik via darorn och sjöng karaoke. Så himla bra man sjunger ibland!!!!!!

Idag var vi en sväng till hästarna och sen har vi pysslat lite hemma med mat, tvätt mm. Grannen och jag var ute och gick en promenad i regn och rusk. Regnet var som istappar. I morgon jobbar Mikael fm och då ska jag passa på att ta tag i vårt gigantiska tvättberg (rentvätt).

Gu kväll ni därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu