Lite pill blev det

Jag tänkte jag skulle hitta något fränt att lägga till min bloggsida och gjorde lite fel. Jag tänkte att om jag klickar på återställ så är det nog bara det sista som blir borta!!!!!! Hmm, så var det inte riktigt. Jag fick göra om lite grejer men tror nu att jag är klar för den här gången. Under veckan ska jag kolla om det finns något mer kul att göra.

Har varit ute och gått med Marie idag och det var skönt. Jag har så otroligt ont i min nacke och det blir bättre om jag rör på mig. Jag har därför, förutom promenade, städat tvättstugan (knäskurat), torkat av bänkar, skåp, micro, kyl- o frys mm i köket och dragit ut spisen. Det hade jag visst inte gjort sedan Elli blev borta för där fanns både leksaker och kattgodis. Ja, ja men nu är det rent även där.

På tisdagen var jag o dottern och shoppade i stan. Det var inte så himla mycket folk som vi trodde. Vi var och fikade och detta var vad jag drack, en Latte.


Jag har även varit lite djuvakt och konstiga ägg blev det.


Hoppas ni har haft en bra jul. Det har jag. Familjen delade ut klapparna på uppesittarkvällen eftersom mannen jobbade fm på julafton. Jag fick en hårblås av sonen, gympaskor av mannen, och ett iordningställt sovrum med massor med levande ljus i alla de former, fina fotoramar med bilder från Turkiet och iordninggjorda sängar av dottern. Av henne fick jag även parfym och lotion. Tomten hade kommit med resväskor också. Av mannen ska jag även få nyårsblåsan som vi ska till stan och inhandla på måndag. Jäklar vad dyr den ska bli.

På julafton åkte vi som vanligt till mormor i Värmskog och åt o åt o delade ut mer klappar. Jag fick bla en stor fin klässbolsduk. Läckert.

Ha det nu bra för nu har jag inte tid med mer. Ska snart titta på sista avsnittet av Bonde söker.....

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Du är en riktig pyssel- och städtjej.

Jag kommer gärna den 3:dje, vilken tid och vad ska jag ta med förutom öronproppar till familjen och något gott vin. Jag tror det är bäst att du bäddar i växthuset i alla fall....zzZZZZZZZZzzzzZzzzZZZZZZZ

Ett gott humör ska jag i allafall ta med, det ska bli gööööööör kul!!!

2008-12-27 @ 23:21:04
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu