Kursen nästan slut

och läxan inlämnad. Skönt.
Julbord både tisdag kväll och onsdag kväll. Gott med vad mätt jag blev.
Förutom i morgon så är det en vecka kvar att jobba innan jullovet och det ska bli skönt att hämta lite nya krafter. Vårterminen går alltid lättare med lite fler bryt.
Idag(natt var det nog) så har det snöat och det blir så mycket trevligare tycker jag. Ljust och lite julstämning. Det får gärna komma mycket mer sen kan de få ploga och sen är det bra.

Hoppas ni där ute har hunnit med med julförberedelserna. Jag har lite småplock kvar och ska städa hos mormor men det hinns.
Nu ska jag lägga mig och läsa en Harleqinbok för att slppa att tänka på vad det handlar om till skillnad mot det jag har läst inför kursen. Skönt.
Ha dä

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Hoppas boken var bra!

Själv läser jag just nu "Snabba cash" - om maffian runt stureplan. Tänk vad mycket man inte visste när man hängde där flera gånger i veckan.... Kanske lika bra så.

Jag har tid under helgen. Fika i morgon eftermiddag kanske?

//Sunlinda

2008-12-12 @ 18:16:35
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Jag blir "impad" av vad du hinner med, var får du tid O lust ifrån............jag måste ta mig i kragen nu lör och sönd.........................

Kolla med datum under julen med Sunlinda, växthuset ni vet...

2008-12-12 @ 21:24:07
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag slår en pling i morgon Sunlinda.

Annzingen, det går bra att hinna med när man är pigg, glad och ledig tycker jag men jag har inte gjort det än!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-12 @ 23:01:59
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu