Klänningen inhandlad

Efter lite pyssel på fm så åkte mannen, jag och dottern till stora staden. Jag är fantastiskt nöjd med resan. Nyårsblåsan är inhandlad med tillbehör såsom smycken, underkläder och nylonstrumpor (tryckinochlyftupp). Mannen betalade allt utom smyckena som han tyckte var helt onödiga. "Du har ju redan så många". Jamen herregud. Jag har många trosor också.

Dottern köpte sig också mycket snyggt både till nyår och annars.

Nu har dottern gjort ljusa slingor på mig så nu har jag försökt allt för att se presentabel ut.


Förövrigt och det viktigaste så har sonen varit och provjobbat i Karlstad i dag och ska gå som lärling en månad, provanställning sex månader för att sedan bli tillsvidareanställd. Jag håller tummarna för att det ska gå bättre den här gången. Han tyckte iallafall att det var himla kul jobb.

                                                                                                   


Nu ska jag gå och skölja ur håret sen är det natten. Natti natt

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Åh vad spännande, du blir säkert jättefin - som en Bratz!!! En riktig läckerbit!

Grattis till sonen!

2008-12-30 @ 09:21:35
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Annzingen

En riktig nyårspingla, kul med nytt både under och över och smycken det är de som gör pricken över i får du hälsa mannen =)

Jag har också inhandlat lite nytt, det är alltid kul att unna sig själv något.

2008-12-30 @ 11:04:52
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Man kan bara få för många av en sak, män, hälsa honom det nästa gång!

Ha ett riktigt bra NYÅR!

Du blir nog festens pingla, helt ny!

Kram!

2008-12-30 @ 23:17:00
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu