Julstämningen infinner sig

Mina punkter innan jul;
* Nu är lussebullarna bakade (måste göra mer) och sillen inlagd. Nu ( ev. på torsdag) blir det knäck. Sött och gott.
* I morgon ska jag på julbord som facket bjuder på och på onsdag ska jag på julbord som rektorn bjuder på. Det är så himla gott.
* Till helgen ska jag stada hos mormor (min mamma).
* Skriva julkort som jag inte hunnit än (men frimärken är inhandlat).
* Minst 300 min motion/vecka. (Det har gott tidigare och det ska gå nu med).
* Köpa och packa in julklappar (några kvar).
                                     
Sen återstår ju det där med att pynta lite till (det gör jag) och att städa och tvätta lite då och då (det gör ((kanske)) Mikael).
Bilarna är väldigt skitiga också (det kanske Robin och hans kompisar gör).

Ja, ja det ordnar sig med det. Jul blir det i vilket fall. Vi är friska hela familjen och bara det känns ju skönt.

I går var Emma ute och red på Delvin. Vad stor han är!!! Det gick jättebra så nu blir det nog en tur varje helg (till att börja med, sen blir det nog mer).

Ha en bra vecka (och Erika, tack för mailet. Jag skvatt som bara den).
/Sussilusen

Kommentarer
Postat av: marie

vilken fin design!! kul att emma kom upp på hästen, jag är hemma i helgen om jag får kanske jag kan bli med till stallet nån dag?

2008-12-09 @ 08:00:48
Postat av: Anonym

Absolut. Det vore jättekul om du följde med. Jag hör av mig.

2008-12-09 @ 15:06:13
Postat av: ErikaÖ

Hur fick du till snöfallet, sånt vill jag ha på min blogg....

2008-12-10 @ 13:28:22
Postat av: Sussilusen

Gå in på bloggdesignsidan, klicka på widgets & roligheter sedan klickar du på snöfall som står överst. Var fick du tag på din fina bakgrund?

2008-12-10 @ 16:07:09
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

googlade fram en bild...kan inget annat.

2008-12-10 @ 19:01:26
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu