Nostalgitripp

Idag hade jag bilen till Årjäng och ryckte med mig en CD-skiva på väg ut för att lyssna på när radion slutar fungera ca 2 mil före Årjäng. Vet vad det blev? Nazareth och Ted Gärdestad. Men gud vad bra de är och vad längesen det var jag lyssnade på dem. Razamanaz, love hearts, eiffeltornet mm. 

                                                                                                                    



När jag kom hem tog jag en liten stavtur. Det var skönt med lite mental träning som jag tycker att stavgång är. Idag har jag fått lite mer att fundera på här i livet så ibland behövs det att bara få gå och fundera.
                                                                              
Jag var på läromedelsmässa idag också och träffade två underbara människor, Marianne och Ulla-Britt. Båda jobbar på SIT (specialpedagogiska institutet). Tack gud för dessa underbara människor.

Ha en bra kväll
/Sussilusen

Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är det gott och bara gå och fundera!!

2008-04-24 @ 22:35:54
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Sussilusen

Jag Love hurts menar jag naturligtvis.

2008-04-25 @ 17:00:47
URL: http://sussilusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu