Långhelg

Efter att jag en längre tid inte har känt mig kry så beslutade jag mig för att ta komp torsdag och fredag. Döm om min förvåning när jag vaknade på torsdagmorgon och kände mig pigg och glad. Jag är ändå hemma med gott samvete.

Jag har börjat vårstäda, påta i rabatten och varit ute och joggat två dar i rad. Nu har jag sån träningsvärk att jag knappt kan gå. Men det går snart över, jag ska "på att i möra igen". Vi får se vilken tur vi tar då, jag o Erika. Inte lika långt som idag hoppas jag för jag vet inte om jag orkar!!!


Nu är det äntligen vår och allt känns så mycket lättare. Och vet ni, min ohängde son är hemma på besök.




Ha en skön dag så återkommer jag i morgon
/Sussilusen

Kommentarer
Postat av: Erika

Måndag får det bli. Sov länge idag pga stort sömnbehov....Ha en bra kväll!!

2008-04-19 @ 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu