Ännu en joggingrunda

Det är riktigt skönt så här efteråt när man plågat sig runt några km. Efter joggingrundan åt jag två hårda bröd, duschade och solade solarium.   

Sen har jag ju blivit handledare för min "svärson". Han ska ta körkort. Vi tog en tur i Borgvik nu på kvällen och det gick riktigt bra. Det var fjärde gången han satt bakom ratten. Vid fotbollsplan skulle han starta i uppförsback (visst är jag taskig) det gick bra med handbromsens hjälp. Han fick iallafall godkänt av mig. 
  
Ett ordspråk på vägen:
"Min fru är fortfarande lika vacker, det tar bara lite längre tid nu".
 
 

Natti natt
/Sussilusen

Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är vi duktiga....

2008-04-22 @ 07:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu